Освітньо-професійна програма «Технологічна експертиза та безпека харчової продукції» забезпечує наступні теоретичні та професійні навики:

  • основні поняття і принципи функціонування підприємств харчової промисловості та закладів ресторанного господарства;
  • організація, управління та контроль якості і безпечності харчових продуктів;
  • сутність та параметри технологічних процесів виробництва харчових продуктів;
  • принципи розроблення нових та удосконалення існуючих харчових технологій і методів контролю їхньої якості та безпеки;
  • правила застосування законодавчої та нормативної бази;
  • система аналізу маркетингової діяльності у виробничих умовах.

 

    Для підвищення професійних практичних навиків студентів, передбачено ознайомчу та хіміко-аналітичну, технологічну, переддипломну практику в реальних умовах на договірних засадах з підприємствами харчової та переробної промисловості, з державними і комунальними органами управління та контролю, з науково-дослідницькими установами та установами інспекційно-технічної експертизи.

   

    Випускник здатний виконувати професійну діяльність на підприємствах, у закладах, установах та організаціях усіх форм власності відповідно до Національного класифікатора України (Класифікатора професій (ДК 003:2010) та International Standard Classification of Occupations 2008 (ISCO-08)) згідно отриманого фаху і кваліфікації за галуззю знань 18 «Виробництво та технології».

 

    Після закінчення навчання за освітньо-професійною програмою «Технологічна експертиза та безпека харчової продукції» випускники спроможні працювати як інспектори з контролю якості харчової продукції у:

  • структурних підрозділах підприємств харчової промисловості різних галузей;
  • закладах ресторанного господарства;
  • торгівельних мережах;
  • випробовувальних центрах і лабораторіях, що проводять оцінку безпечності та якості харчових продуктів.

    За умов набуття відповідного досвіду, інспектор контролю якості харчової продукції може адаптуватися до таких напрямів суміжної професійної діяльності як проектно-технологічна та організаційно-управлінська.