Факультет здійснює підготовку бакалаврів і магістрів за чотирма спеціальностями на денній та заочній формі навчання.
Підготовка бакалаврів здійснюється за спеціальностями:
«Менеджмент» - освітньо-професійні програми «Менеджмент», «Управління персоналом».
«Маркетинг» -
освітньо-професійна програма
«Маркетинг та digital-комунікації»
«Публічне управління та адміністрування» - освітньо-професійна програма «Публічне управління та адміністрування»
Підготовка магістрів здійснюється за спеціальностями:
«Менеджмент» - освітньо-професійні програми «Менеджмент» і «Логістика».
«Маркетинг» - освітньо-професійна програма «Маркетинг».
«Публічне управління та адміністрування» - освітньо-професійна програма «Публічне управління та адміністрування»
На всіх спеціальностях як на денній, так і на заочній формі навчання здійснюється підготовка бакалаврів (термін навчання 3 р. 10 міс.) і магістрів (1 р. 4 міс.).
Факультет менеджменту, маркетингу і логістики має глибокі історичні корені - підготовка фахівців управлінсько-економічного профілю здійснюється з 1933 року. Зміни, що відбувалися в економіці країні обумовили необхідність відкриття нових сучасних спеціальностей та освітніх програм на факультеті.
До складу факультету менеджменту, маркетингу і логістики ОНТУ увійшли чотири кафедри:
- менеджменту і логістики;
- маркетингу, підприємництва і торгівлі;
- соціології, філософії та права .
- публічного управління та адміністрування
На факультеті існує скорочена трирічна програма підготовки бакалаврів для випускників коледжів і технікумів, які мають диплом молодшого спеціаліста, як на денному, так і на заочному відділенні.
Для забезпечення навчального процесу на кафедрах факультету працюють комп’ютерні центри, підготовка студентів зі спеціальностей «Менеджмент», «Маркетинг», «Публічне управління та адміністрування» базується на використанні комп’ютерних технологій в обробці облікової, статистичної та іншої інформації, необхідної для підготовки і прийняття управлінських рішень.
Спеціальність «Менеджмент» дає можливість розробляти і приймати управлінські рішення, формувати кадровий склад, розробляти стратегію розвитку бізнесу, розробляти і реалізовувати інноваційні та інвестиційні проекти та інше.
Спеціальність «Маркетинг» відкриває перед сучасними фахівцем широкі горизонти: випускники можуть працювати на харчових та інших підприємствах, в медіа-холдингах, консалтингових фірмах директорами з маркетингу, маркетологами, розробляти рекламні компанії, PR - акції, заходи по просуванню товарів і послуг, цінову політику компанії, досліджувати ринок, створювати і виводити на ринок нові бренди і торговельні марки, формувати і реалізовувати маркетингові плани і програми.
Спеціальність «Публічне управління та адміністрування» дозволяє працювати керівниками в органах державного, регіонального і муніципального рівнів, спеціалістами із зв’язків з громадськістю, державними соціальними інспекторами, адміністративними помічниками, тощо.
Навчальний процес на факультеті ММіЛ тісно пов’язаний із промисловими підприємствами: студенти проходять ознайомлювальну, виробничу, а також переддипломну практики на провідних харчових, торгівельних та інших підприємствах Одещини та України (ТОВ СП «Вітмарк-Україна», ПТК «Шабо», ПП «Фірма Гармаш», «Об’єднана елеваторна компанія», ТОВ «Одесавинпром», мережа супермаркетів «Сільпо» та ін.).
Більш докладну інформацію про факультет ви можете знайти на web-сайті fmml.onaft.edu.ua. |
Декан факультету
к.е.н., доцент Ірина Миколаївна Агеєва
вул. Канатна, 112,
корпус А, ауд. 322
Сайт факультета