Спеціальність 075 МАРКЕТИНГ: освітньо-професійна програма "Маркетинг"
Фахові дисципліни:
- «Організація рекламної діяльності»
- «Мерчандайзинг»
- «Брендинг»
- «PR-технології»
- «Інтернет-маркетинг»
Спеціальність «Маркетинг» відкриває перед сучасними фахівцем широкі горизонти:
- випускники можуть працювати на харчових та інших підприємствах,
- в медіа-холдингах,
- консалтингових фірмах директорами з маркетингу,
- маркетологами,
- розробляти рекламні компанії, PR-акції, заходи з просування товарів та послуг, цінову політику компанії,
- досліджувати ринок, створювати і виводити на ринок нові бренди і торгові марки,
- формувати і реалізовувати маркетингові плани і програми
Завдяки висококваліфікованому професорсько-викладацькому складу, розвиненою матеріально-технічній базі та застосування інноваційних методів навчання на факультеті готують фахівців з високим рівнем знань, які швидко адаптуються до умов діяльності організацій, формулюють цілі, визначають завдання, не бояться відповідальності, здатні самостійно приймати управлінські рішення.
Студенти факультету протягом 6-ти років навчання, знайомлячись з роботою менеджерів всіх рівнів, проходять практику і стажування, а після закінчення університету або вже на старших курсах працевлаштовуються на провідних підприємствах України. Наші випускники сьогодні займають управлінські посади в різних сферах - від харчової промисловості та сфери послуг до органів державного управління, податкових органів та банків, що підтверджує високу якість знань і практичних навичок, одержуваних в університету.
Високий рівень викладання, поєднання знань з менеджменту зі знаннями технологій вигідно відрізняє наших випускників від інших, дозволяє їм бути більш затребуваними і конкурентоспроможними на ринку праці.
Велика увага на кафедрах факультету приділяється науково-дослідницькій роботі студентів, що сприяє розвиткові їх творчого мислення. Студенти гідно представляють університет на всеукраїнських і міжнародних олімпіадах, конкурсах, наукових конференціях. Високий рівень підготовки підтверджується безліччю нагород, грамот і дипломів різного ступеня.
Навчальний процес на факультеті нерозривно пов'язаний з виховною роботою. На факультеті активно працюють органи студентського самоврядування. Великою популярністю серед студентів користуються різні заходи, пов'язані з розвитком їх творчого, професійного та особистісного потенціалу. З особливим інтересом студенти всіх курсів беруть участь у художній самодіяльності та спортивних заходах всіх рівнів.
Майбутнє факультету менеджменту, маркетингу та логістики - в безперервному підвищенні кваліфікації його співробітників, вдосконалення матеріально-технічної бази, освоєнні передових методик ведення навчального процесу і проведенні наукових досліджень, розвитку співпраці з підприємствами, науковими установами та навчальними закладами.
ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Рекламний ринок України сьогодні посідає перше місце в Європі за темпами зростання. Керівники провідних підприємств і рекламних компаній одноголосно відзначають наявність гострої необхідності в кваліфікованих фахівцях галузі управління та організації рекламної діяльності.
В рамках освітньо-професійної програми "Маркетинг" (вибірковий компонент «Організація рекламної діяльності») студенти вивчають, крім базових, такі спеціальні дисципліни: паблік рілейшнз, основи медіа-планування, особливості реклами в мережі Інтернет, основи брендінгу, технології просування, основи дизайну і композиції, копірайтинг, креатив, управління персоналом рекламної компанії і багато інших.
Студенти старших курсів можуть стажуватися за рекламними спеціальностями рекламістом, PR-менеджером, копірайтером, івент-менеджером, бренд-менеджером і т.д.
Випускник даного профілю - це управлінець, який володіє специфікою рекламної діяльності, який дозволяє керувати як відділом маркетингу на підприємстві, так і рекламним агентством, вміє організувати процес генерації ідей, рекламну кампанію, співпрацювати зі ЗМІ.
МЕРЧАНДАЙЗИНГ
Сьогодні, коли споживач настільки звик до постійних рекламних звернень, що перестав їх сприймати, виникає гостра необхідність застосовувати нові важелі стимулювання споживчої активності, зокрема в торгових точках, тому що саме там приймається 75% всіх рішень про покупку. Одним з найбільш ефективних таких важелів є мерчандайзинг, який представляє собою мистецтво стимулювання збуту продукції в торговому залі.
В рамках освітньо-професійної програми "Маркетинг" (вибірковий компонент «Мерчандайзинг») студенти вивчають, крім базових, такі спеціальні дисципліни як: торговий маркетинг, методи просування товару, торгову, BTL-технології, основи дизайну і композиції, основи мерчандайзингу, мерчандайзинг продовольчих товарів, управління персоналом по мерчандайзингу, управління товаром, асортиментну політику, торгове обладнання та ін.
Випускники даного профілю можуть працювати
- начальниками відділу мерчандайзингу,
- супервайзерами,
- керівниками відділу стимулювання збуту,
- комерційними директорами,
- створювати проекти по мерчандайзингу,
- очолювати комерційні підприємства.