Пожалуйста, включите JavaScript! Как это сделать!
  • Меню
    • Головна
    • Новини
    • Ліцензія
    • Графік роботи
    • Контакти
    • Про університет
    • 0 800 600 112
    • Пошук
    • ukraine
      • UKRAINE
      • ENGLISH
  • Вступнику
  • OFFLINE
  • Студенту
  • Інститути
  • Коледжі
  • For foreigners
  • ОЦ "Україна"
Х

Вступнику

Правила прийому 2025

Коефіцієнти НМТ 2025

Вартість навчання 2024

Рейтингові списки

Спеціальності: вступ ступінь вищої освіти Бакалавр

Спеціальності: вступ ступінь вищої освіти Магістр

Запитання і відповіді

Стартовий факультет. Підготовчі курси (підготовка до НМТ)

Для іноземних громадян

Архів наказів про зарахування з ЄДЕБО

Студентський житловий комплекс

Подача документів

  • Випускнику школи
  • Випускнику коледжу
  • Бакалавру

Програми вступних іспитів

  • Програми підготовки для вступників
  • Розклад ІСПИТІВ - 2025
  • Критерії оцінювання вступних іспитів
  • Електронний каталог літературних джерел

Нормативна база

  • Положення про Приймальну комісію
  • Положення про апеляційну комісію Одеського національного технологічного університету
  • Захист персональних даних
  • Накази про затвердження складу приймальної комісії ОНТУ на 2025 рік та зміни
  • ПРОТОКОЛИ ПРИЙМАЛЬНОЇ КОМІСІЇ
  • НАКАЗИ ПРО ЗАРАХУВАННЯ 2023/2024
  • Положення про мотивацiйний лист та наказ про склад комісії
  • Умови доступності ОНТУ для навчання осіб з особливими освітніми потребами
  • Положення про студентський житловий комплекс ОНТУ
  • Положення про Предметну олімпіаду Одеського національного технологічного університету

OFFLINE44

  • Formation des citoyens ?trangers
  • ????? ????? ???? CSS ????????: ???? ??? ????
  • Teaching of Foreign Citizens and Stateless Persons

Студенту

Студмістечко

  • Студентський житловий комплекс

Студентське життя

  • Навчальний спортивно-оздоровчий комплекс ОНТУ
  • Студентський клуб
  • Cтуд. самоврядування

Працевлаштування

  • Центр сприяння працевлаштуванню студентів і випускників

Інститути

Інститути

  • Навчально-науковий інститут готельно-ресторанного і туристичного бізнесу та енології ім. О.О. Преображенського
  • Навчально-науковий інститут харчових технологій ім. М.О. Грішина
  • Навчально-науковий інститут зернового, переробного і хлібопекарського бізнесу ім. К.А. Богомаза
  • Навчально-науковий інститут комп’ютерної інженерії, автоматизації, робототехніки та програмування ім. П.М. Платонова
  • Навчально-науковий інститут холоду, кріотехнологій та екоенергетики ім. В.С. Мартиновського
  • Навчально-науковий інститут економіки, управління і бізнесу ім. Г.Е. Вейнштейна
  • Центр вивчення іноземних мов «Success»
  • Підготовчий центр «Стартовий факультет»

Коледжі

  • Одеський технічний фаховий коледж
  • Механіко-технологічний фаховий коледж
  • Фаховий коледж нафтогазових технологій, інженерії та інфраструктури сервісу
  • Фаховий коледж промислової автоматики та інформаційних технологій
Свернуть
  •  
  • Інститути
  • Навчально-науковий інститут економіки, управління і бізнесу ім. Г.Е. Вейнштейна
  • Спеціальності

D5 МАРКЕТИНГ: маркетинг СВО Магістр

Спеціальність D5 МАРКЕТИНГ: освітньо-професійна програма "Маркетинг"

 

               Фахові дисципліни:

  • «Організація рекламної діяльності»
  • «Мерчандайзинг»
  • «Брендинг»
  • «PR-технології»
  • «Інтернет-маркетинг»

       Спеціальність «Маркетинг» відкриває перед сучасними фахівцем широкі горизонти:

  • випускники можуть працювати на харчових та інших підприємствах,
  • в медіа-холдингах,
  • консалтингових фірмах директорами з маркетингу,
  • маркетологами,
  • розробляти рекламні компанії, PR-акції, заходи з просування товарів та послуг, цінову політику компанії,
  • досліджувати ринок, створювати і виводити на ринок нові бренди і торгові марки,
  •   формувати і реалізовувати маркетингові плани і програми

Завдяки висококваліфікованому професорсько-викладацькому складу, розвиненою матеріально-технічній базі та застосування інноваційних методів навчання на факультеті готують фахівців з високим рівнем знань, які швидко адаптуються до умов діяльності організацій, формулюють цілі, визначають завдання, не бояться відповідальності, здатні самостійно приймати управлінські рішення. 

 

Студенти факультету протягом 6-ти років навчання, знайомлячись з роботою менеджерів всіх рівнів, проходять практику і стажування, а після закінчення університету або вже на старших курсах працевлаштовуються на провідних підприємствах України. Наші випускники сьогодні займають управлінські посади в різних сферах - від харчової промисловості та сфери послуг до органів державного управління, податкових органів та банків, що підтверджує високу якість знань і практичних навичок, одержуваних в університету.

Високий рівень викладання, поєднання знань з менеджменту зі знаннями технологій вигідно відрізняє наших випускників від інших, дозволяє їм бути більш затребуваними і конкурентоспроможними на ринку праці.

Велика увага на кафедрах факультету приділяється науково-дослідницькій роботі студентів, що сприяє розвиткові їх творчого мислення. Студенти гідно представляють університет на всеукраїнських і міжнародних олімпіадах, конкурсах, наукових конференціях. Високий рівень підготовки підтверджується безліччю нагород, грамот і дипломів різного ступеня.

Навчальний процес на факультеті нерозривно пов'язаний з виховною роботою. На факультеті активно працюють органи студентського самоврядування. Великою популярністю серед студентів користуються різні заходи, пов'язані з розвитком їх творчого, професійного та особистісного потенціалу. З особливим інтересом студенти всіх курсів беруть участь у художній самодіяльності та спортивних заходах всіх рівнів.

Майбутнє факультету менеджменту, маркетингу та логістики - в безперервному підвищенні кваліфікації його співробітників, вдосконалення матеріально-технічної бази, освоєнні передових методик ведення навчального процесу і проведенні наукових досліджень, розвитку співпраці з підприємствами, науковими установами та навчальними закладами.

 

 

ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Рекламний ринок України сьогодні посідає перше місце в Європі за темпами зростання. Керівники провідних підприємств і рекламних компаній одноголосно відзначають наявність гострої необхідності в кваліфікованих фахівцях галузі управління та організації рекламної діяльності.

В рамках освітньо-професійної програми "Маркетинг" (вибірковий компонент «Організація рекламної діяльності») студенти вивчають, крім базових, такі спеціальні дисципліни: паблік рілейшнз, основи медіа-планування, особливості реклами в мережі Інтернет, основи брендінгу, технології просування, основи дизайну і композиції, копірайтинг, креатив, управління персоналом рекламної компанії і багато інших.

 

Студенти старших курсів можуть стажуватися за рекламними спеціальностями рекламістом, PR-менеджером, копірайтером, івент-менеджером, бренд-менеджером і т.д.

Випускник даного профілю - це управлінець, який володіє специфікою рекламної діяльності, який дозволяє керувати як відділом маркетингу на підприємстві, так і рекламним агентством, вміє організувати процес генерації ідей, рекламну кампанію, співпрацювати зі ЗМІ.

 МЕРЧАНДАЙЗИНГ

Сьогодні, коли споживач настільки звик до постійних рекламних звернень, що перестав їх сприймати, виникає гостра необхідність застосовувати нові важелі стимулювання споживчої активності, зокрема в торгових точках, тому що саме там приймається 75% всіх рішень про покупку. Одним з найбільш ефективних таких важелів є мерчандайзинг, який представляє собою мистецтво стимулювання збуту продукції в торговому залі.

В рамках освітньо-професійної програми "Маркетинг" (вибірковий компонент «Мерчандайзинг») студенти вивчають, крім базових, такі спеціальні дисципліни як: торговий маркетинг, методи просування товару, торгову, BTL-технології, основи дизайну і композиції, основи мерчандайзингу, мерчандайзинг продовольчих товарів, управління персоналом по мерчандайзингу, управління товаром, асортиментну політику, торгове обладнання та ін.

Випускники даного профілю можуть працювати


   - начальниками відділу мерчандайзингу,
   - супервайзерами,
   - керівниками відділу стимулювання збуту,
   - комерційними директорами,
   - створювати проекти по мерчандайзингу,
   - очолювати комерційні підприємства.

 

Додатково на дану тему:

  • D3 МЕНЕДЖМЕНТ: логістика СВО Магістр

  • 1D3 МЕНЕДЖМЕНТ: Психологія управління СВО Бакалавр

  • C1 ЕКОНОМІКА: Економіка СВО Бакалавр , Магістр

  • C1 ЕКОНОМІКА: Ресурсне забезпечення і продовольча політика (СВО Бакалавр), Стратегія економіки і продовольча політика (СВО Магістр)

  • D1 ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ: Облік і аудит СВО Бакалавр, Магістр

  • 1D1 ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ: Діджитал-облік і контроль СВО Бакалавр

  • D2 ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК: Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок СВО Бакалавр

  • D3 МЕНЕДЖМЕНТ: менеджмент СВО Бакалавр, Магістр

  • D7 Підприємництво та торгівля : Підприємництво і торгівля, товарознавство та експертиза в митній справі СВО Бакалавр, Магістр

  • D4 ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ: Публічне управління та адміністрування СВО Бакалавр, Магістр

Copyright© Andrew M. Odessa, 2011-2025
Copyright© ONTU Odessa, 2011-2025
створене за: 2.76 секунди
http://andy.od.ua
Задати питання