Одеський національний технологічний університет

281 ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ: Публічне управління та адміністрування





  Освітній рівень: БАКАЛАВР  

Кваліфікація: бакалавр з публічного управління та адміністрування, менеджер-адміністратор.

Випускник може працювати: в органах державного управління та місцевого самоврядування, громадських організаціях, міжнародних фондах, недержавних організаціях.

Випускник може:

керувати: діяльністю адміністративної служби підприємства, установи, організації; підрозділами органів місцевого самоврядування; підрозділом прес-служби органів державної влади;

оцінювати та аналізувати:  суспільні та економічні явища; систему організації праці та ефективність використання робочих місць; нормативно-правові акти; статистичну та фінансову інформацію публічного характеру;

визначати та розробляти: засади публічної служби і управління адміністративною службою; прогнозні та програмні документи економічного і соціального розвитку територій; показники економічного та соціального розвитку на рівні території, галузі та підприємств; напрями розвитку об’єктів публічного управління (адміністрування);

організовувати: функціонування інформаційно-комунікаційної системи організації, діяльність служб органів державної влади та місцевого самоврядування;

забезпечувати: координацію процесів управління; реалізацію загальних функцій управління адміністративного органу шляхом здійснення переважно адміністративних процедур;

контролювати: своєчасність виконання поставлених завдань; рівень реалізації етапів стратегії розвитку організації; процес реалізації заходів щодо впровадження прогресивних форм і методів діяльності органу публічного адміністрування.

  • Основні дисципліни:
  • теорія організації;
  • менеджмент;
  • фінанси;
  • управління персоналом;
  • державне та регіональне управління;
  • державне регулювання економіки;
  • адміністративний менеджмент;
  • адміністративне право;
  • державна служба;
  • організація надання адміністративних послуг;
  • економіка праці;
  • діловодство в державних установах;
  • комунікативний менеджмент;
  • стратегічне управління.

   Освітній рівень: МАГІСТР  

Магістерська програма «Публічне адміністрування», що розроблена з урахуванням останніх тенденцій та перспективних напрямів розвитку світового та українського суспільства, готує управлінську еліту за європейськими стандартами.

Базові дисципліни та представлені в професійному циклі напрямки, забезпечують глибоке вивчення теорії публічного адміністрування, конституції та врядування, державного регулювання економіки та економічної політики, територіального управління, планування розвитку територій, публічних фінансів, комунікації в публічній адміністрації, технологій публічного адміністрування, проектного менеджменту у публічному адмініструванні, соціального розвитку, інформаційно-аналітичного забезпечення публічного адміністрування, інституційних основ ЄС.

Випускники магістратури можуть працювати в органах державного управління та місцевого самоврядування, громадських організаціях, міжнародних фондах, недержавних організаціях різних форм власності.

Основними задачами магістерської програми «Публічне адміністрування» є:

формування національної самосвідомості, управлінської, правової культури та етики сучасних фахівців;

формування особистості лідера, інтелектуального, високопрофесійного менеджера-практика;

формування стратегічних та практичних управлінських навичок та компетентностей у процесі підготовки фахівців;

залучення студентів до науково-дослідної роботи із вирішення теоретичних та практичних завдань розвитку українського суспільства;

сприяння розробці та реалізації державних і регіональних стратегій соціально-економічного розвитку.

У результаті навчання за магістерською програмою у студентів формуються наступні компетентності:

  • здатність розробляти прогнозні та програмні документи економічного і соціального розвитку;
  • здатність до визначення напрямів розвитку галузі, території, підприємства, інших об’єктів управління (публічного адміністрування);
  • вміння організовувати діяльність органу публічного адміністрування із застосуванням підходів і принципів стратегічного планування, критеріїв оцінювання результативності та ефективності, враховуючи умови навколишнього середовища та внутрішні чинники діяльності;
  • вміння організовувати управління процесом змін в організації, застосовуючи відповідні методи стратегічного менеджменту та організаційної культури;
  • визначення показників економічного та соціального розвитку на рівні території, галузі та відповідних господарських структур і підприємств;
  • вміння репрезентувати органи публічного адміністрування в засобах інформації, різних інституціях громадянського суспільства;
  • здатність приймати управлінські рішення щодо модернізації управління, використовуючи європейські підходи та вітчизняний досвід;
  • володіння сучасними технологіями зв’язків з громадськістю для оперативного та оптимального вирішення завдань публічного адміністрування;
  • вміння розробляти та реалізовувати заходи щодо впровадження кращих форм і методів діяльності органу публічного адміністрування, виходячи зі змісту державно-управлінських технологій та механізмів розвитку громадянського суспільства;
  • вміння будувати комунікації з громадянами, колегами, керівниками та підлеглими з дотриманням поваги, вимог культури та етики публічного адміністрування та службового етикету, у тому числі використовуючи методи виявлення, попередження та запобігання конфлікту інтересів;

Випускова кафедра: кафедра менеджменту і логістики.

 





URL этой статьи:
http://pk.ontu.edu.ua/Page_420.html