Освітній рівень: БАКАЛАВР
Кваліфікація: бакалавр з публічного управління та адміністрування, менеджер-адміністратор.
Випускник може працювати: в органах державного управління та місцевого самоврядування, громадських організаціях, міжнародних фондах, недержавних організаціях.
Випускник може:
керувати: діяльністю адміністративної служби підприємства, установи, організації; підрозділами органів місцевого самоврядування; підрозділом прес-служби органів державної влади;
оцінювати та аналізувати: суспільні та економічні явища; систему організації праці та ефективність використання робочих місць; нормативно-правові акти; статистичну та фінансову інформацію публічного характеру;
визначати та розробляти: засади публічної служби і управління адміністративною службою; прогнозні та програмні документи економічного і соціального розвитку територій; показники економічного та соціального розвитку на рівні території, галузі та підприємств; напрями розвитку об’єктів публічного управління (адміністрування);
організовувати: функціонування інформаційно-комунікаційної системи організації, діяльність служб органів державної влади та місцевого самоврядування;
забезпечувати: координацію процесів управління; реалізацію загальних функцій управління адміністративного органу шляхом здійснення переважно адміністративних процедур;
контролювати: своєчасність виконання поставлених завдань; рівень реалізації етапів стратегії розвитку організації; процес реалізації заходів щодо впровадження прогресивних форм і методів діяльності органу публічного адміністрування.
- Основні дисципліни:
- теорія організації;
- менеджмент;
- фінанси;
- управління персоналом;
- державне та регіональне управління;
- державне регулювання економіки;
- адміністративний менеджмент;
- адміністративне право;
- державна служба;
- організація надання адміністративних послуг;
- економіка праці;
- діловодство в державних установах;
- комунікативний менеджмент;
- стратегічне управління.
Освітній рівень: МАГІСТР
Магістерська програма «Публічне адміністрування», що розроблена з урахуванням останніх тенденцій та перспективних напрямів розвитку світового та українського суспільства, готує управлінську еліту за європейськими стандартами.
Базові дисципліни та представлені в професійному циклі напрямки, забезпечують глибоке вивчення теорії публічного адміністрування, конституції та врядування, державного регулювання економіки та економічної політики, територіального управління, планування розвитку територій, публічних фінансів, комунікації в публічній адміністрації, технологій публічного адміністрування, проектного менеджменту у публічному адмініструванні, соціального розвитку, інформаційно-аналітичного забезпечення публічного адміністрування, інституційних основ ЄС.
Випускники магістратури можуть працювати в органах державного управління та місцевого самоврядування, громадських організаціях, міжнародних фондах, недержавних організаціях різних форм власності.
Основними задачами магістерської програми «Публічне адміністрування» є:
формування національної самосвідомості, управлінської, правової культури та етики сучасних фахівців;
формування особистості лідера, інтелектуального, високопрофесійного менеджера-практика;
формування стратегічних та практичних управлінських навичок та компетентностей у процесі підготовки фахівців;
залучення студентів до науково-дослідної роботи із вирішення теоретичних та практичних завдань розвитку українського суспільства;
сприяння розробці та реалізації державних і регіональних стратегій соціально-економічного розвитку.
У результаті навчання за магістерською програмою у студентів формуються наступні компетентності:
- здатність розробляти прогнозні та програмні документи економічного і соціального розвитку;
- здатність до визначення напрямів розвитку галузі, території, підприємства, інших об’єктів управління (публічного адміністрування);
- вміння організовувати діяльність органу публічного адміністрування із застосуванням підходів і принципів стратегічного планування, критеріїв оцінювання результативності та ефективності, враховуючи умови навколишнього середовища та внутрішні чинники діяльності;
- вміння організовувати управління процесом змін в організації, застосовуючи відповідні методи стратегічного менеджменту та організаційної культури;
- визначення показників економічного та соціального розвитку на рівні території, галузі та відповідних господарських структур і підприємств;
- вміння репрезентувати органи публічного адміністрування в засобах інформації, різних інституціях громадянського суспільства;
- здатність приймати управлінські рішення щодо модернізації управління, використовуючи європейські підходи та вітчизняний досвід;
- володіння сучасними технологіями зв’язків з громадськістю для оперативного та оптимального вирішення завдань публічного адміністрування;
- вміння розробляти та реалізовувати заходи щодо впровадження кращих форм і методів діяльності органу публічного адміністрування, виходячи зі змісту державно-управлінських технологій та механізмів розвитку громадянського суспільства;
- вміння будувати комунікації з громадянами, колегами, керівниками та підлеглими з дотриманням поваги, вимог культури та етики публічного адміністрування та службового етикету, у тому числі використовуючи методи виявлення, попередження та запобігання конфлікту інтересів;
Випускова кафедра: кафедра менеджменту і логістики.