Освітньо-професійна програма
«Розробка ігор та інтерактивних медіа у віртуальній реальності»
Розробка ігор та інтерактивнихмедіа досить складний процес, в якому приймає участь ціла низка фахівців. Обравши освітню програму «Розробка ігор та інтерактивних медіа у віртуальній реальності» абітурієнт отримає знання, необхідні для того, щоб стати фахівцем з ігрової та мультимедійної галузей.
Випускники освітньо-професійної програми «Розробка ігор та інтерактивних медіа у віртуальній реальності» набувають професійні компетентності в області комп’ютерної графіки, анімації, гейм дизайну, програмування відеоігор та ігрових застосувань в віртуальній (VR) та доповненій реальності (AR), створення графічного контенту, створення, обробки і аналізу аудіо та музичного матеріалу, програмування мобільних пристроїв.
ГЕЙМ ДИЗАЙН, ПРОГРАМУВАННЯ ВІДЕОІГОР ТА ІГРОВИХ ЗАСТОСУВАНЬ В ВІРТУАЛЬНІЙ (VR)
ТА ДОПОВНЕНІЙ РЕАЛЬНОСТІ (AR)
Майбутні професії:
Провідний геймдизайнер – керівник і координатор команди, відповідає за визначення та опрацювання ключових елементів майбутньої гри.
Дизайнер інтерфейсу, дизайнер UI – розробляє призначений для користувача інтерфейс, всілякі меню, вікна і т.д.
Дизайнер рівнів (leveldesigner) – людина, в завдання якої входить створення та збирання ігрових рівнів, карт, локацій і т.д.
Ведучий програміст – відповідає за зведення всіх підрозділів ігрового двигуна в широкому сенсі цього слова в єдину працюючу систему.
Програміст 3D-двигуна, програміст графічного двигуна – фахівець, який відповідає за відображення ігрового світу на екрані гравця, шейдери, графічні ефекти і т.д.
Програміст AI (штучного інтелекту) – реалізує різні моделі поведінки ворогів, системи тригерів, умов та інших елементів, які керують поведінкою внутрішньоігрових об’єктів з боку комп’ютера.
Абітурієнти, котрих зацікавить гейм дизайн, навчаться створювати концепт гри та проектну документацію (концептуальний документ, дизайнерський документ, замітки проектувальника), ознайомляться з основними принципами дизайну, спробують себе в ролі керівника ігрового проекту. Зацікавившись програмуванням, абітурієнти навчаться працювати з 3D ігровими двигунами, моделювати когнітивні процеси і алгоритми примітивного та складного штучного інтелекту, використовуючи для цього штучні нейронні мережі, платформи розподілених обчислень.
Абітурієнти познайомляться з методами створення віртуальних світів для Google Cardboard та OculusRift з використанням LeapMotion. Під час лекційних та практичних занять мова йтиме про найсучасніші підходи при створенні застосувань в віртуальній (VR) та доповненій реальності (AR): Vuforia, ARKitта ARCore.
КОМП’ЮТЕРНА ГРАФІКА, АНІМАЦІЯ
Майбутні професії:
Арт-директор – керівник художнього відділу.
2D-художник (концепт художник, художник по текстурам, художник бекграунду).
3D-моделлер – створює конкретні 3D-моделі персонажів і об’єктів.
Художник по текстурам – створює певний вигляд поверхні тривимірних об’єктів і накладає їх на відповідні об’єкти.
Сетапер – створює скелет персонажів і об’єктів, що робить можливим згинання пальців і рук, відкривання дверей, ворушіння гілок, перегортання книги і т.п.
3D-аніматор – налаштовує комп’ютерні персонажі для анімації, забезпечує рух мальованих моделей і об’єктів.
Візуалізатор – створює навколишній пейзаж, архітектурні споруди, одяг персонажів.
VFX-фахівець – додає спецефекти: вибухи, руйнування, атмосферні явища і т.п.
Компоузер – формує об’ємну фінальну картину з шарів, перетворює створений відеоряд, надаючи фільму закінченого вигляду.
Абітурієнти, котрі вподобають даний напрямок, навчаться працювати в середовищах 3dsMax, Maya, текстурувати об’єкти, використовуючи найсучасніші підходи, та створювати для них анімацію, створювати візуальні ефекти та симуляції текучих речовин, рендерити відеоролики з використанням програмних продуктів Maya, Blender, ZBrush, AffterEffects, MovieMaker та інших.
СТВОРЕННЯ,ОБРОБКА І АНАЛІЗ АУДІО ТА МУЗИЧНОГО МАТЕРІАЛУ
Майбутні професії:
Спеціалісти з обробки аудіо-матеріалів займаються їх монтажем, фільтрацією, створенням звукових ефектів, конвертацією та міксуванням за допомогою аудіоредакторів
Фахівці в області синтезу і розпізнавання мови, аналізу аудіоконтенту
ПРОГРАМУВАННЯ МОБІЛЬНИХ ПРИСТРОЇВ
Майбутня професія:
Mobile-developer-IT – фахівець, що спеціалізується на створенні програм для планшетів і смартфонів на базіопераційних системAndroid і iOS, працюючий залежно від платформи розробки з мовами Java, Kotlin,Objective-C абоSwift.
Наші випускники вже працюють програмістами, геймдизайнерами, 3D-моделлерами, тестувальниками у провідних ігрових та дизайнерських компаніях Одеси та України.