Одеський національний технологічний університет

123 КОМП'ЮТЕРНА ІНЖЕНЕРІЯ: розробка ігор та інтерактивних медіа у віртуальній реальності



Освітньо-професійна програма «Розробка ігор та інтерактивних медіа у віртуальній реальності»

 

Розробка ігор та інтерактивнихмедіа досить складний процес, в якому приймає участь ціла низка фахівців. Обравши освітню програму «Розробка ігор та інтерактивних медіа у віртуальній реальності» абітурієнт отримає знання, необхідні для того, щоб стати фахівцем з ігрової та мультимедійної галузей.

Випускники освітньо-професійної програми «Розробка ігор та інтерактивних медіа у віртуальній реальності» набувають професійні компетентності в області комп’ютерної графіки, анімації, гейм дизайну, програмування відеоігор та ігрових застосувань в віртуальній (VR) та доповненій реальності (AR), створення графічного контенту, створення, обробки і аналізу аудіо та музичного матеріалу, програмування мобільних пристроїв.

 

ГЕЙМ ДИЗАЙН, ПРОГРАМУВАННЯ ВІДЕОІГОР ТА ІГРОВИХ ЗАСТОСУВАНЬ В ВІРТУАЛЬНІЙ (VR)

ТА ДОПОВНЕНІЙ РЕАЛЬНОСТІ (AR)

Майбутні професії:

Провідний геймдизайнер – керівник і координатор команди, відповідає за визначення та опрацювання ключових елементів майбутньої гри.

Дизайнер інтерфейсу, дизайнер UI – розробляє призначений для користувача інтерфейс, всілякі меню, вікна і т.д.

Дизайнер рівнів (leveldesigner) – людина, в завдання якої входить створення та збирання ігрових рівнів, карт, локацій і т.д.

Ведучий програміст – відповідає за зведення всіх підрозділів ігрового двигуна в широкому сенсі цього слова в єдину працюючу систему.

Програміст 3D-двигуна, програміст графічного двигуна – фахівець, який відповідає за відображення ігрового світу на екрані гравця, шейдери, графічні ефекти і т.д.

Програміст AI (штучного інтелекту) – реалізує різні моделі поведінки ворогів, системи тригерів, умов та інших елементів, які керують поведінкою внутрішньоігрових об’єктів з боку комп’ютера.

Абітурієнти, котрих зацікавить гейм дизайн, навчаться створювати концепт гри та проектну документацію (концептуальний документ, дизайнерський документ, замітки проектувальника), ознайомляться з основними принципами дизайну, спробують себе в ролі керівника ігрового проекту. Зацікавившись програмуванням, абітурієнти навчаться працювати з 3ігровими двигунами, моделювати когнітивні процеси і алгоритми примітивного та складного штучного інтелекту, використовуючи для цього штучні нейронні мережі, платформи розподілених обчислень.

Абітурієнти познайомляться з методами створення віртуальних світів для Google Cardboard та OculusRift з використанням LeapMotion. Під час лекційних та практичних занять мова йтиме про найсучасніші підходи при створенні застосувань в віртуальній (VR) та доповненій реальності (AR): VuforiaARKitта ARCore.

 

КОМП’ЮТЕРНА ГРАФІКА, АНІМАЦІЯ

Майбутні професії:

Арт-директор – керівник художнього відділу.

2D-художник (концепт художник, художник по текстурам, художник бекграунду).

3D-моделлер – створює конкретні 3D-моделі персонажів і об’єктів.

Художник по текстурам – створює певний вигляд поверхні тривимірних об’єктів і накладає їх на відповідні об’єкти.

Сетапер – створює скелет персонажів і об’єктів, що робить можливим згинання пальців і рук, відкривання дверей, ворушіння гілок, перегортання книги і т.п.

3D-аніматор – налаштовує комп’ютерні персонажі для анімації, забезпечує рух мальованих моделей і об’єктів.

Візуалізатор –  створює навколишній пейзаж, архітектурні споруди, одяг персонажів.

VFX-фахівець – додає спецефекти: вибухи, руйнування, атмосферні явища і т.п.

Компоузер – формує об’ємну фінальну картину з шарів, перетворює створений відеоряд, надаючи фільму закінченого вигляду.

Абітурієнти, котрі вподобають даний напрямок, навчаться працювати в середовищах 3dsMaxMaya, текстурувати об’єкти, використовуючи найсучасніші підходи, та створювати для них анімацію, створювати візуальні ефекти та симуляції текучих речовин, рендерити відеоролики з використанням програмних продуктів  MayaBlenderZBrushAffterEffectsMovieMaker та інших.

 

СТВОРЕННЯ,ОБРОБКА І АНАЛІЗ АУДІО ТА МУЗИЧНОГО МАТЕРІАЛУ

Майбутні професії:

Спеціалісти з обробки аудіо-матеріалів займаються їх монтажем, фільтрацією, створенням звукових ефектів, конвертацією та міксуванням за допомогою аудіоредакторів

Фахівці в області синтезу і розпізнавання мови, аналізу аудіоконтенту

 

ПРОГРАМУВАННЯ МОБІЛЬНИХ ПРИСТРОЇВ

Майбутня професія:

Mobile-developer-IT – фахівець, що спеціалізується на створенні програм для планшетів і смартфонів на базіопераційних системAndroid і iOS, працюючий залежно від платформи розробки з мовами JavaKotlin,Objective-C абоSwift.

Наші випускники вже працюють програмістами, геймдизайнерами, 3D-моделлерами, тестувальниками у провідних ігрових та дизайнерських компаніях Одеси та України.







URL этой статьи:
http://pk.ontu.edu.ua/Page_528.html