Спеціальність 075 МАРКЕТИНГ: освітньо-професійна програма «Маркетинг та digital-комунікації»
Фахові дисципліни:
-
«Інтернет-маркетинг»
-
«Соціальний медіа маркетинг (SMM)»
-
«E-mail маркетинг»
-
«Веб-аналітика»
-
«Оптимізація сайту (SEO)»
-
«Таргетінг»
-
«Брендінг»
-
«PR-технології»
-
«Контент-маркетинг»
-
«WEB-дизайн»
-
«Блогінг»
Освітня програма МАРКЕТИНГ: Маркетинг та digital-комунікації відкриває перед сучасними фахівцем широкі горизонти: випускники можуть працювати:
-
Директор з Інтернет маркетингу
-
Проект-менеджер
-
Менеджер з пошукової оптимізації
-
Контент-менеджер
-
Менеджер з контекстної реклами та ретаргетінгу
-
Менеджер з маркетингу в соціальних мережах
-
Менеджер з E-mail маркетингу
-
Менеджер з мобільного маркетингу
-
Веб-аналітик
Завдяки висококваліфікованому професорсько-викладацькому складу, розвиненою матеріально-технічній базі та застосування інноваційних методів навчання на факультеті готують фахівців з високим рівнем знань, які швидко адаптуються до умов діяльності організацій, формулюють цілі, визначають завдання, не бояться відповідальності, здатні самостійно приймати управлінські рішення.
Високий рівень викладання, поєднання знань з менеджменту зі знаннями технологій вигідно відрізняє наших випускників від інших, дозволяє їм бути більш затребуваними і конкурентоспроможними на ринку праці.
Велика увага на кафедрі МПіТ приділяється науково-дослідницькій роботі студентів, що сприяє розвиткові їх творчого мислення. Студенти гідно представляють університет на всеукраїнських і міжнародних олімпіадах, конкурсах, наукових конференціях. Високий рівень підготовки підтверджується безліччю нагород, грамот і дипломів різного ступеня.
ПЕРЕВАГИ Маркетинг та digital-комунікації
1. Цифровий маркетинг дозволяє охопити і онлайн-, і офлайн-споживачів, які використовують планшети і мобільні телефони, грають в ігри, завантажують додатки. Так бренд може звернутися до більш широкої аудиторії, не обмежуючись інтернетом.
2. Можливість збирати чіткі і деталізовані дані. Практично всі дії користувача в цифровому середовищі фіксуються аналітичними системами. Що дозволяє робити точні висновки про ефективність різних каналів просування, а також скласти точний портрет покупця.
3. Гнучкий підхід - Діджитал-маркетинг дозволяє залучити на онлайн-ринок офлайн аудиторію, і навпаки. Наприклад, за допомогою QR-коду на флаєрі можна направити користувача на сайт. І в той же час, завдяки email-розсилці можна запросити передплатників на семінар або інший офлайн-івент.